Terorismul în Franţa, partea a VI-a

Textul original de Varg VikernesРусскийDeutsch.

 

Totul după cât se pare revine la normal. Mass-media va continua să ignore Thulean Perspectiv, după gafa lor de săptămâna trecută, când în timp de câteva zile l-au promovat mai mult decât aş fi putut face eu într-o sută de ani, acuzându-mă de tot felul de lucruri. Vom vedea mai puţini vizitatori la acest site decât am văzut în ultima săptămână, dar câţiva noi – care au devenit conştienţi de existenţa acestui blog doar săptămână trecută – vor rămâne în continuare. În general un număr destul de mare de europeni au devenit conştienţi de nedreptatea şi alte defecte ale sistemului lor, şi încă de prostia unor actori din acest sistem. Cred că putem spune cu siguranţă că duşmanii mei ideologici şi religioşi au deschis focul în mine, dar au fost loviţi de ricoşeurile propriilor arme de foc. Am rămas nevătămat. De fapt, am rămas cu o mai multă credibilitate şi un grup mai mare de cititori. Cu actul lor de teroare împotriva familiei mele, ei au întărit şi poate chiar au dovedit punctul meu de vedere.

„Suflete slabe nu câştigă niciodată femei frumoase.” (Proverb european)

Prezentată de mass-media ca o teroristă franceză neo-nazistă

 

Titlul acestei serii de posturi este numită „Terorismul în Franţa”, şi desigur că eu nici într-un caz nu mă refer la acuzaţiile aduse împotriva mea şi soţiei mele, şi nici la vorbele mass-mediei despre terorism. Mă refeream tot timpul la actele lor de teroare, la terorismul lor. Doar pentru că eu mi-am exprimat on-line opiniile mele politic incorect, au atacat familia mea cu terorismul, folosind/(abuzând de) poliţia pentru a mă expune unei adevărate violenţi: uşa de la intrare fiind împuşcată, sticla fiind spartă, răcnind şi ameninţând cu armele îndreptate spre noi (sugerând cu asta că „mâinile sus sau vă vom împuşca cu puştile noastre de asalt”), intruziune armată a vieţii private de către nişte bărbaţi mascaţi, expunerea vulturilor mass-mediei, încătuşarea în faţa copiilor noştri, pedeapsa cu închisoarea fără nici o dovadă, şi aşa mai departe. Nu-i asta oare terorism atunci când ei n-au nici un motiv real pentru a face aceste lucruri?

„Cel care devine oaie va fi mâncat de lup.” (Proverb european)

Deşi, ei nu doar mi-au atacat familia mea. Ei n-au încearcat doar să ne intimideze prin violenţă; au vrut să dea un exemplu pentru restul de voi. Ei au vrut să sperie pe noi toţi. Mesajul lor este clar: „exprimă-ţi public opiniile tale politic incorecte şi vei suferi”. Se presupune că acum toţi naţionaliştii ar trebui să se ghemuie şi să se ascundă în frică. Şi să tacă. Ei doresc control total, asupra fiecărei minţi şi fiecărui organism de pe această planetă.

„Mulţi au prea mult, dar nimeni n-are suficient.” (Proverb european)

Clar că atunci când mi s-a făcut cunoştinţă cu legile din Franţa în ceea ce priveşte dreptul de a-ţi exprima opiniile politice doar dacă acestea sunt în concordanţă cu cele ale elitei mici de la putere, şi după cum am înţeles de asemenea cu referinţe la istoria oficială, am eliminat multe din posturile mele, pentru a le modera şi a le face legale, dar în schimb am decis să scriu posturi noi. Cu toate acestea, toate astea înseamnă că trebuie să reformulez şi să mă exprim într-un mod diferit.

„Orb este cel care nu vrea să vadă.” (Proverb european)

Asta nicidecum nu ia din voinţa sau capacitatea mea de a continua să expun duşmanii Europei, să-mi exprim părerea mea sau să luminez tovarăşii europeni, precum şi pe alţii, în ceea ce priveşte nu numai a noastră bogată cultură europeană, dar şi ceea ce priveşte realităţile oribile ale Europei post-păgâne.

„Istoria este minciunile cu care ne-am convenit.” (Napoleon Bonaparte)

Naţionaliştii europeni sunt cu sânge şi spirit legaţi de pământul nostru sacru european, aşa cum mintea omului este legată de corpul său. Chiar şi cei care nu trăiesc în Europa, au şi simt puternic această legătură cu Europa. Această legătură este imposibil de rupt. Puteţi s-o suprimaţi, dar ea va fi mereu acolo, ca jeraticul sub cenuşă, aşteaptând să devină din nou un foc furios. Puteţi să cheltuiţi averi pentru a suprima caracterul european, cu toate distracţiile voastre, ecrane de fum şi de minciuni, dar totul de ce avem nevoie pentru a o trezi din nou, asta să punem pe jăratic câteva beţe şi nişte lemn uscat, şi se va face din nou într-un puternic foc, care va arde, va încălzi şi va lumina a noastră lume.

„Copii similari împreună joacă mai bine.” (Proverb european)

N-avem nevoie să folosim violenţa pentru a ne atinge obiectivele, iar eu cu siguranţă nu sfătuiesc pe nimeni nici s-o încerce, şi la cu cât mai multă violenţă şi teroare voi – internaţionalişti şi sionişti – recurgeţi, cu atât mai uşor este pentru noi să reanimăm împreună spiritul european. Noi, aşa-numiţi rasişti şi „anti-semiţi”, reprezentăm nu ura şi dispreţul pentru alţii, ci dragostea de diversitate şi respect pentru alţii. Spre deosebire de voi, noi nu încercăm să transformăm această frumoasă planetă într-un „sat global”, distrugând toată diversitatea cu colonialismul, imperialismul comercial şi prin transformarea omenirei într-o masă gri universală şi cu creieri spălaţi (de sclavi ai creditelor de consum). În loc de asta noi respectăm fiecare trib şi popor şi luptăm pentru dreptul lor de a avea o cultură, o limbă, o religie, tradiţii şi o patrie a lor, şi să cultivăm acest lucru fără intruziunea sau persecutarea altora. Nativii africani, nativii americani, nativii asiei şi nativii australiei – da, dar şi nativii europeni.

„Cel mai rău surd este cel care nu vrea să audă.” (Proverb european)

„Noi nu am moştenit Europa de la strămoşii noştri, noi am împrumutat-o de la copiii noştri.” (Proverb european)

NB! Ţine-ţi minte că nu am profile pe Facebook, astfel încât oricare ce pretinde acolo că sunt eu – sunt nişte înşelători. De asemenea ţine-ţi mint, că orice şi fiecare site Burzum în afară de burzum.org sunt false, făcute de fani sau de către persoane care nu-mi doresc nici un bine.

 

 

Tradus de Lazarenco Tudor.

2 gânduri despre „Terorismul în Franţa, partea a VI-a

  1. Pingback: Terrorismo en Francia, parte VI | Hermandad Pagana

  2. Pingback: Terrorism in France, part VI | Thulean Perspective

Lasă un răspuns

