Terorismul în Franţa, partea a IV-a

Textul original de Varg VikernesРусскийDeutsch.

 

Adevărata camaraderie poate fi făurită doar în luptă. Am spus acest lucru şi mai înainte şi încă mai cred că este adevărat. Când lucrurile merg prost, laşii şi trădătorii se împrăştie, fug şi se ascund, şi te lasă să lupţi cu inamicii în singurătate. Vedem acest lucru în război, dar mai vedem acest lucru şi în alte tipuri de conflicte: dispute verbale, lupte cu pumnii şi persecuţii judiciare de asemenea. Adevărata camaraderie este făurită numai atunci când lucrurile merg rău şi cei care nu fug să-şi salveze pielea lor sunt lăsaţi să vadă şi să ştie că pot avea încredere reciprocă.

„Mulţi au preferat trădarea, nimeni n-a preferat trădătorul.” (Proverb european)

Această săptămână eu şi Marie am avut un necaz: am fost persecutaţi de către poliţie pentru nici un motiv bun, de asemenea puşi în celule şi atacaţi brutal de către mass-media. Unii oameni de acolo, nici unul dintre ei prieteni de ai noştri, ni s-au alăturat atunci când corul plângător al mass-media cântau cântecele lor de dispreţ, când au vărsat ura lor asupra nostră şi ne scuipau cu limbile lor veninoase.

„O insultă nemeritată nu muşcă dureros.” (Proverb european)

Deci, eu sunt fericit să vă spun că eu şi Marie, deşi cu siguranţă am văzut în ultima săptămână şi ostilitate, am fost copleşiţi de sprijinul ce am primit. Din familie, de la prieteni, de la cunoştinţe, de la străini şi chiar de la persoane pe care înainte le admiram doar de la distanţă. Am văzut atât de mult curaj şi adevărată camaraderie în cei din jurul nostru. Suntem foarte mişcaţi de acest lucru şi suntem recunoscători, şi am dori să vă exprimăm recunoştinţa noastră pentru voi toţi. Am primit sute de mailuri, cu totul, de la oferte de asistenţă economică până la sprijin moral. De asemenea suntem foarte încurajaţi de faptul că atât de mulţi dintre cei care înainte nu ne-au fost prieteni, s-au ridicat în apărarea nostră şi s-au aruncat în linia de foc, aşa să zicem, atunci când era cel mai fierbinte, şi au cerut de la noi numai că să li se permită să lupte pentru dreptate şi moralitate alături de noi. Vă mulţumesc foarte mult tuturor.

„Se invită la prieten când el e cu noroc, dar nu se invită când e cu nenorociri.” (Proverb european)

Pentru cei care ne oferă ajutor economic, sau care ne sfătuiesc să ne deschidem pentru ca alţii să ne doneze nouă bani, vă voi spune mulţumesc mult, dar nu. Sunteţi foarte amabili şi apreciem imens grija vostră. Clar că am suferit din punct de vedere economic de la asta, dar dorim să ducem această povară singuri. Povara de a şti că şi alţii vor fi împovăraţi de noi, este mai grea de dus decât povara pierderii economice în sine. Noi credem şi sperăm că vom fi capabili să izbutim.

„Din pagubă creşti înţelept, dar nu bogat.” (Proverb european)

Celor care au comandat DVD-ul cu „ForeBears”, am fost rugat de soţia mea să vă spun că ordinele dumneavoastră vor fi prelucrate, dar că asta va dura mai mult timp decât de obicei, din cauza situaţiei noastre de acum. Ea a primit o cantitate extremă de comenzi, cu mult mai mult decât de obicei, dar în acelaşi timp avem de a face ordine şi curat în casă, şi de reparat o uşă după raidul poliţiei. Mergem încălţaţi prin casă, pentru că sunt fragmente mici de sticlă peste tot, chiar şi sus pe scări, şi chiar după ce am aspirat de mai multe ori. Din cauza asediului de jurnalişti, noi de asemenea nu eram în stare să scoatem confortabil dărâmăturile şi grămezile de sticlă din camera de zi. Sperăm să-i punem capăt până la întoarcerea copiilor noştri.

„Mai bine să suferi de adevăr decât să fii răsplătit pentru minciuni.” (Proverb european)

Din fericire, pentru că suntem survival-işti – hrana, apă potabilă sau orice altceva nu ne lipseşte, şi am avut posibilitatea de a alege să nu ne expunem persoanelor cu camere de afară, şi aş dori să folosesc acest lucru ca un exemplu de cât de important este să fii pregătit pentru orice şi fiecare tip de situaţii dificile care ar putea apărea. Dacă eşti un survival-ist – vei suferi mai puţin, iar uneori deloc, în situaţii care ar fi foarte dificil pentru cei care nu sunt survival-işti. Nu tot ceea ce trebuie să supravieţuieşti este de tip clasic sau posibil de a prezice.

„În apă calmă orice navă are un bun căpitan.” (Proverb european)

Vă mulţumesc foarte mult din nou pentru sprijinul vostru. Vom încerca să răspundem personal fiecărui dintre voi, dar sperăm că veţi înţelege de nu suntem în stare, sau cel puţin nu putem prea curând.

„Noi nu am moştenit Europa de la strămoşii noştri, noi am împrumutat-o de la copiii noştri.” (Proverb european)

Tradus de Lazarenco Tudor.

3 gânduri despre „Terorismul în Franţa, partea a IV-a

  1. Pingback: Terrorism in France, part IV | Thulean Perspective

Lasă un răspuns

